maanantai 17. marraskuuta 2014

REISSUJUTUT MAITTAIN

JA VUOSITTAIN TAMMIKUUSTA 2013 ALKAEN


Olen tuohon yläpalkkiin lisännyt tuollaisen nappulan, REISSUJUTUT MAITTAIN. Niin usein itse etsin näiltä sivuilta jotakin tiettyä reissuamme vaikkapa viime vuodelta ja usein ensin menen väärään kuukauteen. Ajatus tällaisen sivun tekemisestä on ollut jo pitkään mielessäni, että se helpottaa tuota asiaa ja kun vuosia tulee lisää, niin vielä enemmän. Voihan olla, että tästä on hyötyä myös joillekin lukijoilleni nyt, kun löytyy maittain jutut helpommin.



Nyt olen sitten hiirtä vähän napsutellut ja tehnyt tuon. Ensin ajattelin, että laitan kaikki vajaan kahden vuoden aikana tehdyt reissut ja tästä eteenpäin tulevat yhdeksi rimpsuksi maan alle, mutta ajattelin, että on parempi laittaa vuosittain ja maittain, myös tästä eteenpäin.


Tuonne ei ole linkitetty minun höpinäjuttuja, taitavat kyllä kaikki ollakin niitä, ainoastaan päivä-, viikonloppu-, ja lomareissut, joista olen jutun tänne tehnyt. Jospa tämä olisi nyt sinulle ja minulle näin kätevämpi.

Karvaisetkin Karavaanarit odottavina.

Karavaanareilla on nyt jotakin mielessä, kaipuu ja ikävä jonnekin.
Piti tuohon ikävään lääkkeeksi hakea vanhoja auringonlaskukuvia. ;)

Soleil

Ei kommentteja: