maanantai 14. lokakuuta 2019

13.10.2019: Karavaanarikoulussa

Ensimmäinen päiväretki matkailuautolla sekä opettelua karavaanarikissaksi.


Perheeni matkailuauto oli jo tuttu juttu ennen minun muuttamistani uuteen kotiin. 15.9 tapasin mökkiautossa uudet ystäväni. Tässä muutama kuva niistä hetkistä.


Olin reilun viikon jo ollut uudessa kodissa, kun 6.10.2019 tutustuin lisää mökkiautoon sekä palvelusväki käytti minua vajaan kymmenen kilometrin ensiajelulla.


Olen reipas ja utelias.


Tuolla reissulla jopa näin koiria ikkunasta.


Pöydän ääressä istuin kuin kuningas konsanaan. Huusin vähäsen matkalla, että päästäkää minut täältä häkistä pois. Olihan kaikki uudet äänet ja jutut vähän pelottavia.


Tänään 13.10.2019 olen 14 viikkoa vanha. Painoni on noussut kahdessa viikossa puoli kiloa. Painoni on tänään reilut kaksi kiloa.


Edellispäivänä, lauantaina, kävin leikkimässä ja tutkimassa meidän reissumökkiä lisää.

Sunnuntaiaamusta lähdin ystävieni ja palvelijoideni kanssa ensimmäiselle päiväretkelle lähelle. Olen enempi kaveri äidillisen Prinsessan kanssa, joten kuljin hänen kanssa.


Prinsessa ja Kuningatar ovat pitäneet minulle kuningaskoulua. Kuinka hyvän kuninkaan ei kuulu roikkua vanhojen naisten hännässä kiinni. He ovat myös hyvin huolehtivia, jos olen heiltä hukassa, niin etsivät missä olen tai vain seuraavat silmä tarkkana minun vauhdikkaita leikkejä. Niin kuin näistä alakuvista näkee. Olen lähes vartioitu aina.


Mökkiautosta löytyi taas uusia leluja. Tämä majava on ostettu vuosia sitten entiselle Ramses-kuninkaalle.




Prinsessan kanssa katselin maisemia ja lintuja. Kuningattaren kanssa pelattiin hiirenmetsästyspeliä.


Ei tämä mikään hullumpi päivä ollut, vaan mielenkiintoinen. Ilmakin oli kesäinen, noin 23 asteen lämpöinen. Minullehan on pentuaikana puhuttu englannin kieltä, mutta pikkuhiljaa alan ymmärtämään suomenkieltä. Puhuivat jotakin, että taitaa minusta karavaanarikissa tulla. Karavaanariksi-kouluni kuulemma vielä jatkuu.

Kuningas 

Ei kommentteja: